Katana, Ljupka Ž. (2018) Način definisanja obrazovne politike u oblasti predškolskog obrazovanja u Republici Srbiji. Administracija i javne politike, 9 (2). pp. 89-108. ISSN 2406-2529

[img] Text
ajp-9-2_2018-5.pdf

Download (430kB)
Official URL: https://www.ips.ac.rs/magazine_editions/administra...

Abstract

U ovom radu imamo za cilj definisanje obrazovne politike u oblasti predškolstva, a uz početni osvrt na sisteme osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja, kao nastavka prioritetnog predškolstva, uzimajući postavke iz Zakona. U tom smislu, bavićemo se pre svega predškolskim obrazovanjem i njegovim uticajem na postavljanje temelja društvenih normi, kako u razvoju ličnosti, tako i u radu političkih struktura i načinom definisanja ove grane društva u državi. Sa osvrtom na neke od skandinavskih zemalja i njihov neosporan kvalitet u izradi obrazovnih programa, daćemo primer Švedske. Cilj ovog rada je da, uz pregled Zakonske regulative, a potom primerima pomenute zemlje i najzad, primerima iz prakse, na specifičan način objedini sistem predškolskog vaspitanja i obrazovanja sa konceptom javne uprave i politike, a sa krajnjom svrhom – da pomogne unapređenju predškolstva u Srbiji.

Item Type: Article
Subjects: J Political Science > JF Political institutions (General)
J Political Science > JS Local government Municipal government
Divisions: Journal Articles and Reviews
Depositing User: ms Dajana Lazarević
Date Deposited: 06 Jul 2023 12:19
Last Modified: 06 Jul 2023 12:19
URI: http://repozitorijumips.rs/id/eprint/269

Actions (login required)

View Item View Item