Katana, Ljupka Ž. (2018) Način definisanja obrazovne politike u oblasti predškolskog obrazovanja u Republici Srbiji. Administracija i javne politike, 9 (2). pp. 89-108. ISSN 2406-2529
Text
ajp-9-2_2018-5.pdf Download (430kB) |
Abstract
U ovom radu imamo za cilj definisanje obrazovne politike u oblasti predškolstva, a uz početni osvrt na sisteme osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja, kao nastavka prioritetnog predškolstva, uzimajući postavke iz Zakona. U tom smislu, bavićemo se pre svega predškolskim obrazovanjem i njegovim uticajem na postavljanje temelja društvenih normi, kako u razvoju ličnosti, tako i u radu političkih struktura i načinom definisanja ove grane društva u državi. Sa osvrtom na neke od skandinavskih zemalja i njihov neosporan kvalitet u izradi obrazovnih programa, daćemo primer Švedske. Cilj ovog rada je da, uz pregled Zakonske regulative, a potom primerima pomenute zemlje i najzad, primerima iz prakse, na specifičan način objedini sistem predškolskog vaspitanja i obrazovanja sa konceptom javne uprave i politike, a sa krajnjom svrhom – da pomogne unapređenju predškolstva u Srbiji.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | J Political Science > JF Political institutions (General) J Political Science > JS Local government Municipal government |
Divisions: | Journal Articles and Reviews |
Depositing User: | ms Dajana Lazarević |
Date Deposited: | 06 Jul 2023 12:19 |
Last Modified: | 06 Jul 2023 12:19 |
URI: | http://repozitorijumips.rs/id/eprint/269 |
Actions (login required)
View Item |