Perić, Nenad (2008) Medijska politika, informisanje javnosti, masovno komuniciranje i propaganda kao sredstva međunarodne politike i ideologije. Nacionalni interes, 4 (1-3). pp. 169-182. ISSN 1452-2152

[img] Text
4-8.pdf

Download (510kB)

Abstract

Rad se ba­vi ana­li­zom in­for­mi­sa­nja jav­no­sti, de­lo­vanjem pro­pa­gan­de, PR i me­dij­ske po­li­ti­ke kao bit­nih ele­mena­ta me­đu­na­rod­ne po­li­ti­ke i od­no­sa. U tom smi­slu, iz­dvaja­mo po­jam me­dij­ske po­li­ti­ke kao sku­pa svih na­ve­de­nih eleme­na­ta. Ona pred­sta­vlja kon­ti­nu­i­ra­no me­dij­sko de­lo­va­nje na od­re­đe­ne de­mo­graf­ske gru­pa­ci­je. Sa­sto­ji se od utvr­đi�va­nja ge­ne­ral­nih i ko­mu­ni­ko­lo­ških ci­lje­va, nji­ho­ve re­a­li­za�ci­je – pu­tem me­dij­skih kam­pa­nja i ak­ci­ja, pre­ko od­re­đe­nih me­di­ja, za­rad po­sti­za­nja pro­kla­mo­va­nih ci­lje­va. Me­di­ji, ogla­ša­va­nje, od­no­si sa jav­no­šću i pro­pa­gan­da mo­gu bi­ti (i po od­re­đe­nim pi­ta­nji­ma če­sto i je­su) ve­o­ma bi­tan ele­ment ko­ji uti­če na raz­li­či­te seg­men­te ljud­skog po­na­ša­nja i shvata­nja od­re­đe­nih poj­mo­va i po­ja­va. Sto­ga, me­dij­ska po­li­ti­ka pred­sta­vlja ele­ment naj­vi­še sfe­re geo-po­li­tič­kih kre­tanja i kao ta­kva po­či­nje sve vi­še da uti­če na ci­vi­li­za­cij­ske to­ko­ve.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Me­dij­ska po­li­ti­ka, me­đu­na­rod­na po­li­tika, jav­nost, audi­to­ri­jum, od­no­si sa jav­no­šću, ko­mu­ni­ka­ci­ja, in­for­ma­ci­ja, jav­no mnje­nje, imidž, pro­pa­gan­da
Subjects: J Political Science > JA Political science (General)
J Political Science > JC Political theory
Divisions: Journal Articles and Reviews
Depositing User: ms Dajana Lazarević
Date Deposited: 19 Jul 2023 09:16
Last Modified: 19 Jul 2023 09:16
URI: http://repozitorijumips.rs/id/eprint/369

Actions (login required)

View Item View Item