Perić, Nenad (2008) Medijska politika, informisanje javnosti, masovno komuniciranje i propaganda kao sredstva međunarodne politike i ideologije. Nacionalni interes, 4 (1-3). pp. 169-182. ISSN 1452-2152
Text
4-8.pdf Download (510kB) |
Abstract
Rad se bavi analizom informisanja javnosti, delovanjem propagande, PR i medijske politike kao bitnih elemenata međunarodne politike i odnosa. U tom smislu, izdvajamo pojam medijske politike kao skupa svih navedenih elemenata. Ona predstavlja kontinuirano medijsko delovanje na određene demografske grupacije. Sastoji se od utvrđi�vanja generalnih i komunikoloških ciljeva, njihove realiza�cije – putem medijskih kampanja i akcija, preko određenih medija, zarad postizanja proklamovanih ciljeva. Mediji, oglašavanje, odnosi sa javnošću i propaganda mogu biti (i po određenim pitanjima često i jesu) veoma bitan element koji utiče na različite segmente ljudskog ponašanja i shvatanja određenih pojmova i pojava. Stoga, medijska politika predstavlja element najviše sfere geo-političkih kretanja i kao takva počinje sve više da utiče na civilizacijske tokove.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Medijska politika, međunarodna politika, javnost, auditorijum, odnosi sa javnošću, komunikacija, informacija, javno mnjenje, imidž, propaganda |
Subjects: | J Political Science > JA Political science (General) J Political Science > JC Political theory |
Divisions: | Journal Articles and Reviews |
Depositing User: | ms Dajana Lazarević |
Date Deposited: | 19 Jul 2023 09:16 |
Last Modified: | 19 Jul 2023 09:16 |
URI: | http://repozitorijumips.rs/id/eprint/369 |
Actions (login required)
View Item |