Hrkalović, Miloš D. (2016) Liderske izborne kampanje - Srpska radikalna stranka 2016. godine. Nacionalni interes, 27 (3). pp. 51-72. ISSN 1820-4996
Text
NI-27-3.pdf Download (678kB) |
Abstract
Predmet rada jeste liderska izborna kampanja, tačnije liderska izborna kampanja u Republici Srbiji, sa naglaskom na Srpsku radikalnu stranku 2016. godine. Cilj rada je da ukaže na fenomen liderske kampanje, naročito u našoj državi, kao i da osvetli druge fenomene koji su sa njom u neposrednoj vezi, kao što je personalizacija politike. Konkretno, obradiće se kampanja Srpske radikalne stranke u poslednjem parlamentarnom izbornom ciklusu 2016. godine, posredstvom više indikatora. Studija slučaja Srpske radikalne stranke će nam pružiti uvid u samu kampanju te stranke, ali i u stanje kada je reč o konstitutivnim elementima liderskih kampanja u Srbiji. Rezultat rada jeste dokazivanje rasprostranjenosti liderskih kampanjau Srbiji, uključujući i onu Srpske radikalne stranke 2016. godine.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | izbori, kampanja, liderska kampanja, politika, personalizacija politike, Srpska radikalna stranka, Vojislav Šešelj |
Subjects: | J Political Science > JA Political science (General) J Political Science > JC Political theory J Political Science > JF Political institutions (General) |
Divisions: | Journal Articles and Reviews |
Depositing User: | ms Dajana Lazarević |
Date Deposited: | 02 Sep 2023 13:17 |
Last Modified: | 02 Sep 2023 13:17 |
URI: | http://repozitorijumips.rs/id/eprint/688 |
Actions (login required)
View Item |