Janković, Nemanja and Perić, Nenad (2020) Politički marketing Milana Stojadinovića. Nacionalni interes, 37 (1). pp. 89-112. ISSN 1820-4996
Text
NI-37-5.pdf Download (372kB) |
Abstract
U radu je predstavljen politički marketing Milana Stojadinovića, sa naročitim osvrtom na period njegovog mandata kao predsednika Ministarskog saveta Kraljevine Jugoslavije. Osnivanjem Jugoslovenske radikalne zajednice, kao nove stranke, stvorene su osnove za rad efikasne propagandne organizacije koja je svoju upotrebnu vrednost dokazala na parlamentarnim izborima 1938. godine. Prikazuju se i analiziraju upotreba masovnih medija: štampe, radija i filma, te drugih komunikoloških elemenata političkog marketinga. Sinergija napora institucija, među kojima se izdvaja reorganizovani Centralni pres-biro, ali i zvanične i nezvanične stranačke štampe te primena modernih tehnologija donela je zavidne rezultate. U ovome se ističe Stojadinovićevo shvatanje suštine političkog marketinga i njegovih elemenata, po čemu je bio daleko ispred svih političara sa ovih prostora između dva rata, a sveobuhvatnost njegove delatnosti u oblasti politike i političkog marketinga može služiti kao odličan primer i danas.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | politički marketing, Milan Stojadinović, JRZ, masovni mediji, Centralni pres-biro |
Subjects: | J Political Science > JA Political science (General) J Political Science > JC Political theory J Political Science > JN Political institutions (Europe) |
Divisions: | Journal Articles and Reviews |
Depositing User: | ms Dajana Lazarević |
Date Deposited: | 15 Sep 2023 16:10 |
Last Modified: | 15 Sep 2023 16:10 |
URI: | http://repozitorijumips.rs/id/eprint/850 |
Actions (login required)
View Item |