Perić, Nenad (2022) Brendiranje države i zašto bi Srbija morala da napravi program sopstvenog brendiranja. Nacionalni interes, 44 (2). pp. 69-85. ISSN 1820-4996

[img] Text
Ni-44-4.pdf

Download (448kB)
Official URL: https://ips.ac.rs/publications/brendiranje-drzave-...

Abstract

Rad se bavi konceptom brendiranja države kao jednim od najznačajnijih za razvoj istih, bez obzira na početni stepen njihovog razvoja. U uvodnom delu prikazuju se različiti benefiti brendiranja država, kao i osnovni koraci i koncepti koji se koriste u ovom procesu. U središnjem delu rada se analizira sadašnja, odnosno početna pozicija Srbije koja je takva zato što ne postoji zvanična državna strategija ili politika koja se ovime bavi, a dva pokušaja, koja su se desila još u drugoj polovini pretprošle decenije, su se neslavno završili. Potom rad daje model-predlog koncepta za brendiranje Srbije, koji u obzir uzima sveukupno stanje u našoj zemlji, društvene i političke prilike, te probleme organizacije kompleksnih koncepata na državnom nivou. Rad zaključuje sa premisom da se taj proces mora započeti, koliko god da je zahtevan i komplikovan.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: brend, država, proces brendiranja, nacija imidž, Srbija
Subjects: J Political Science > JA Political science (General)
J Political Science > JC Political theory
J Political Science > JF Political institutions (General)
J Political Science > JN Political institutions (Europe)
Divisions: Journal Articles and Reviews
Depositing User: ms Dajana Lazarević
Date Deposited: 23 Sep 2023 17:02
Last Modified: 23 Sep 2023 17:02
URI: http://repozitorijumips.rs/id/eprint/928

Actions (login required)

View Item View Item