Perić, Nenad (2022) Brendiranje države i zašto bi Srbija morala da napravi program sopstvenog brendiranja. Nacionalni interes, 44 (2). pp. 69-85. ISSN 1820-4996
Text
Ni-44-4.pdf Download (448kB) |
Abstract
Rad se bavi konceptom brendiranja države kao jednim od najznačajnijih za razvoj istih, bez obzira na početni stepen njihovog razvoja. U uvodnom delu prikazuju se različiti benefiti brendiranja država, kao i osnovni koraci i koncepti koji se koriste u ovom procesu. U središnjem delu rada se analizira sadašnja, odnosno početna pozicija Srbije koja je takva zato što ne postoji zvanična državna strategija ili politika koja se ovime bavi, a dva pokušaja, koja su se desila još u drugoj polovini pretprošle decenije, su se neslavno završili. Potom rad daje model-predlog koncepta za brendiranje Srbije, koji u obzir uzima sveukupno stanje u našoj zemlji, društvene i političke prilike, te probleme organizacije kompleksnih koncepata na državnom nivou. Rad zaključuje sa premisom da se taj proces mora započeti, koliko god da je zahtevan i komplikovan.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | brend, država, proces brendiranja, nacija imidž, Srbija |
Subjects: | J Political Science > JA Political science (General) J Political Science > JC Political theory J Political Science > JF Political institutions (General) J Political Science > JN Political institutions (Europe) |
Divisions: | Journal Articles and Reviews |
Depositing User: | ms Dajana Lazarević |
Date Deposited: | 23 Sep 2023 17:02 |
Last Modified: | 23 Sep 2023 17:02 |
URI: | http://repozitorijumips.rs/id/eprint/928 |
Actions (login required)
View Item |